μέσος όρος από 644 αξιολογήσεις πελατών
Άμεση ανταπόκριση! Το αποτέλεσμα θα κρίνει και τα υπόλοιπα!
Για: Ηλεκτρονικό Service Γκίκας ΔημήτρηςΕξαιρετικός, συνεπείς ,αμεσος, και σύντομος στην επίλυση του προβλήματος .Θα τον συνεστηνα ανεπιφύλακτα και θα τον ξαναπροτιμοισω.
Για: Ηλεκτρονικό Service Γκίκας Δημήτρηςσυνέπεια στους χρόνους επίσκεψης και επισκευής. ενημέρωση κόστους επισκευής μετά τον έλεγχο. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και συστήνω ανεπιφύλακτα
Για: Ηλεκτρονικό Service Γκίκας ΔημήτρηςΚαλο σέρβις και καλός άνθρωπος θα τον ξανά επερνα
Για: Ηλεκτρονικό Service Γκίκας ΔημήτρηςΆμεσος,συνεννοησιμος και συνεπής. Τα χρήματα τελικώς όσα συμφωνήσαμε. Θα τον επέλεγα ξανά
Για: Ηλεκτρονικό Service Γκίκας Δημήτρηςήταν άμεσος στην επικοινωνία και στην εργασία του αρκετά γρήγορος και η όποια καθυστέρηση στην παράδοση της τηλεόρασης οφειλόταν σε δικιά μου έλλειψη χρόνου στο να είμαι σπίτι να …
Για: Ηλεκτρονικό Service Γκίκας ΔημήτρηςΠολύ φιλικός και συννενόησιμος! Τυπικός κι σωστή και αποτελεσματική εργασία!
Για: Χρήστος ΤσιάποςΤα παιδια δυο αδερφια ηταν αψογα και εκαναν πολυ καλη δουλεια.Θα τους ξαναχρησιμοποιησω
Για: Δημήτρης ΜερκούρηςΕπισκευη τηλεόρασησ αλλαγή πλακετας και επισκευή laptop είχε ανοίξει κοντά στην τοποθέτηση του ρεύματος
Για: Τρύφωνας ΔημήτρηςΆρτια συνεργασία: άμεση εξυπηρέτηση και προσιτή τιμή για την ποιότητα της παρεχόμενης εργασίας.
Για: Κωνσταντίνος ΝτίναςΠώς μπορείς να καταλάβεις ότι χρειάζεσαι για toshiba τηλεόραση service / επισκευή; Η συσκευή σου έχει τον τρόπο της να σου δείξει ότι κάτι δεν πάει καλά. Όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις, είναι προειδοποιητικά σημάδια βλάβης που δεν πρέπει να αγνοήσεις.
Σύμφωνα με τους επαγγελματίες μας, κάποια συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουν με toshiba service TV είναι:
Δεν ανάβει η τηλεόραση.
Η τηλεόραση έχει μαύρες γραμμές ή χιόνια.
Η τηλεόραση toshiba σβήνει μόνη της.
Η toshiba TV δεν έχει ήχο.
Όποια όμως βλάβη και αν εμφανίζει η συσκευή σου, εμείς θα φροντίσουμε να σε φέρουμε σε επαφή με τον καταλληλότερο τεχνικό για service Toshiba, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες σου, την ώρα και την τοποθεσία που επιθυμείς να εξυπηρετηθείς.
Όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες τηλεοράσεων που χρειάζονται επισκευή, εμπιστεύονται τους τεχνικούς της πλατφόρμας μας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να επιλέξεις τους επαγγελματίες μας για επισκευές τηλεοράσεων. Οι βασικότεροι λόγοι είναι οι εξής:
1. Πλήθος προσφερόμενων υπηρεσιών: Οι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν το toshiba service TV, αλλά και τη συντήρηση, τη σύνδεση - εγκατάσταση τηλεόρασης και την επισκευή με τα καλύτερα ανταλλακτικά.
2. Άμεση εξυπηρέτηση: Αφού συμπληρώσεις τη φόρμα μας, εντελώς δωρεάν, σε λιγότερο από 3’ θα πάρεις προσφορά από εξειδικευμένο τεχνικό για να επισκευάσει την Toshiba TV, για να κανονίσετε ραντεβού.
3. Προμήθεια κατάλληλων ανταλλακτικών: Σε περίπτωση που χρειαστείς κάποιο ανταλλακτικό για την επισκευή της τηλεόρασης σου, οι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν να το βρουν για σένα, στις πιο προσιτές τιμές.
4. Εγγυημένη εμπειρία & τεχνογνωσία: Οι επαγγελματίες μας που αναλαμβάνουν το toshiba service TV είναι αξιολογημένοι για το επίπεδο εξυπηρέτησής τους κι έτσι μπορείς να νιώθεις μεγαλύτερη σιγουριά για το αποτέλεσμα.
Αν χρειάζεσαι άμεσα toshiba service TV από εξειδικευμένο τεχνικό, μην ψάχνεις αλλού. Καταχώρησε την εργασία σου στην πλατφόρμα μας εντελώς δωρεάν και μέσα σε λίγα λεπτά θα πάρεις την καλύτερη προσφορά για επισκευή της toshiba τηλεόρασής σου, από αξιόπιστο επαγγελματία στην περιοχή σου!
Έχοντας πολυετή εμπειρία, είμαι σε θέση να σας καλύψω σε μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, είτε πρόκειται για τις προσωπικές σας ανάγκε…
Μαζί με τους έμπειρους συνεργάτες μου, μπορούμε να ανταποκριθούμε σε κάθε σας αίτημα και να φέρουμε εις πέρας οποιαδήποτε εργασία…
Ονομάζομαι Δημήτρης Τρύφωνας και ασχολούμαι με την επισκευή ηλεκτρονικών ειδών, με εξειδίκευση στις επισκευές τηλεοράσεων.Τα εικο…
Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Ντίνας και αναλαμβάνω ολοκληρωμένες λύσεις στην επισκευή και την εγκατάσταση της τηλεόρασης σας. Συγκεκρι…
Γιώργος Χ.
Εγκατάσταση / Τοποθέτηση τηλεόρασης
Τις προσεχείς ημέρες
Ο κύριος έκανε την δουλειά που έπρεπε να κάνει, αν και ελάχιστα έβαλε στραβά την τηλεόραση (μισή μοίρα). Το μόνο θέμα μου ηταν η επικοινωνία από το viber και απο κοντά. Μπορώ να σας ανεβάσω και σε screenshot την συνομιλία. Όταν τον ρώτησα από το viber ποιο θα είναι το κόστος της εργασίας που συζητήσαμε , μου είπε θα είναι ''70 + ΦΠΑ αν θέλετε απόδειξη''. Καθώς ολοκλήρωσε την δουλειά του στο σπίτι μου, ρώτησα τι σας ωφείλω και μου απάντησε όσο είπαμε. Δίνω τα 70 ευρώ και δεν μου δίνει απόδειξη. Του λέω δεν είπατε 70 ευρώ συν ΦΠΑ? και νευριασμένος απαντάει αφού σας το είπα αν θέλετε απόδειξη θα είναι παραπάνω. Γενικά μπορεί να είναι καλος επαγγελματίας αλλα στην επικοινωνία παίρνει μηδέν με τόνο. Δεν ξέρω αν το κάνει για παραπλάνηση αλλα καλύτερα να μάθει ελληνικά να ξέρει τι γράφει και τι λέει. Απευθύνομαι και σε εσάς που εργάζεσται στο customer service της εταιρίας να αξιολογείται πιο σωστά τα άτομα και κάποια πράγματα να ξεκαθαρίζονται. Αυτά! Καλές γιορτές Με εκτίμηση, Πέτρος Μουτσόπουλος
Για: Γ. ΧΑΝΤΖΉΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.Αγαπητέ πελάτη,
Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορονοϊό μπορεί να έχει επηρεάσει τον προγραμματισμό εργασιών που αφορούν στο σπίτι σου. Θέλουμε να ξέρεις, όμως, ότι εμείς παραμένουμε δίπλα σου για ό,τι θελήσεις να φτιάξεις, αλλάξεις, απολυμάνεις ή καθαρίσεις στον χώρο σου.
Οι επαγγελματίες μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτησή σου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν ειδικό πρωτόκολλο επίσκεψης, τηρώντας τα παρακάτω μέτρα σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δημοσιευθεί από το Υπουργείο Υγείας και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς:
Φορούν γάντια & μάσκες μίας χρήσης.
Τηρούν τους κανόνες ατομικής υγιεινής (προσεκτικό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος και μύτης με χαρτομάντιλο σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος)
Χρησιμοποιούν αντισηπτικό, είτε σε υγρή μορφή είτε σε μαντηλάκι πριν εισέλθουν ή κατά την είσοδό τους στον χώρο του πελάτη
Διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη.
Δεν προσέρχονται στην εργασία εάν αισθάνονται οποιοδήποτε σύμπτωμα αδιαθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο επαγγελματίας καλείται να ενημερώσει τον πελάτη και εμάς αντίστοιχα, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάστασή του.
Είμαστε δίπλα σου για σένα & το σπίτι σου!