μέσος όρος από 1732 αξιολογήσεις πελατών
Άμεση εξυπηρέτηση!την ίδια μέρα ήρθε για την επισκευή και ήταν πολύ εξυπηρετικος! Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Για: Δημήτρης ΚοκκίνηςΠαρόλο που η βλάβη του ψυγείου μου (bosch) έγινε Παρασκευή βράδυ, η ανταπόκριση ήταν άμεση εντός του Σαββάτου, και την Δευτέρα αφού έπρεπε να βρεθούν ανταλλακτικά, το ψυγείο επισκ…
Για: Δημήτρης ΚοκκίνηςΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ
Για: Γιώργος ΓραμμένοςΠολύ καλός επαγγελματίας. Μας βοήθησε να βρούμε την πιο οικονομική λύση για το χαλασμένο ψυγείο μας. Συνεπής και ευχάριστος.
Για: Κώστας ΡέππαςΠολύ συνεπής και φιλικός. Φάνηκε να γνωρίζει καλά το αντικείμενο. Το ψυγείο επιδιορθώθηκε επί τόπου και δείχνει να λειτουργεί καλά. Η τιμή μου φάνηκε τσιμπημένη αλλά δεν το διαπρα…
Για: Κώστας ΡέππαςΕπαγγελματισμός και ευγένεια! Ευχαριστώ! Καλή χρονιά!
Για: Μιχάλης ΓκίκαςΣυνεπής στην ώρα, έλυσε το πρόβλημα στην εντέλεια.
Για: Μιχάλης ΓκίκαςΠαραμονή Πρωτοχρονιάς αντιμετώπισα πρόβλημα με το ψυγείο μου. Στην τηλεφωνική επικοινωνία με το Μιχάλη κατάφερε να στριμωξει και τη δική μου βλάβη μέσα στη ήδη φορτωμένη ημέρα του…
Για: Μιχάλης ΓκίκαςΕίδε ότι έχει βλάβη το ψυγειο που δεν φτιάχνεται πηρα 25€ και έφυγε μια χαρα δεν είχα θέμα.
Για: Ανδρέας ΠαπαφλωράτοςΗ επίσκεψη από τον ψυκτικό στην ώρα της, έγινε διάγνωση, δυστυχώς δεν φτιάχνεται η κατάψυξη!!! Ικανοποιημένος από όλη την διαδικασία με την ιστοσελίδα και τον ψυκτικό.
Για: Αναστάσιος ΜπουτσιώληςΕιδικά αν δεν κάνεις συντήρηση στο ψυγείο σου (περίπου μια φορά τον χρόνο) είναι πολύ πιθανό να πέσει η απόδοσή του με το πέρασμα των χρόνων. Υπάρχουν όμως κι άλλα προβλήματα που θα σε κάνουν να καλέσεις άμεσα ψυκτικό για επισκευές ψυγείων samsung.
Μερικά από αυτά τα προβλήματα είναι:
Δεν κάνει ψύξη
Δεν αποδίδει
Πιάνει πάγο
Δεν κάνει καθόλου ψύξη στη συντήρηση
Δεν λειτουργεί η κατάψυξη
Λειτουργεί η συντήρηση αλλά όχι η κατάψυξη
Κάνει θόρυβο - σφυρίζει το ψυγείο
Δεν ανάβει η λάμπα
Δεν κάνει απόψυξη
Αναβοσβήνουν συνέχεια τα λαμπάκια
Δεν κλείνει η πόρτα
Δεν κάνει παγάκια
Οι τεχνικοί που συνεργάζονται με την πλατφόρμα μας αναλαμβάνουν την επισκευή ψυγείου Samsung για όλα αυτά, αλλά και οτιδήποτε άλλο χρειαστείς, με τα καλύτερα ανταλλακτικά για την περίπτωσή σου. Ακόμα κι όταν λήξει η εγγύηση του ψυγείου, θα σε προμηθεύσουν με το κατάλληλο ανταλλακτικό σε ανταγωνιστική τιμή.
Όμως, τι θα κάνεις μέχρι να σε επισκεφθεί ο τεχνικός; Το ψυγείο είναι μια απαραίτητη συσκευή που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο. Δεν έχεις περιθώριο να περιμένεις, όταν προκύψει ένα πρόβλημα. Αν το ψυγείο ή η κατάψυξη σταματήσει να παγώνει, πρέπει να μεταφέρεις αμέσως τα τρόφιμα στο ψυγείο κάποιου γείτονα ή γνωστού. Αν προλάβουν να ξεπαγώσουν τα τρόφιμα, δεν πρέπει να παγώσουν ξανά, γιατί είναι επικίνδυνο για την υγεία σου.
Από την άλλη πλευρά, αν πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα ή βραχυκύκλωμα, πρέπει να απομακρυνθείς και να καλέσεις άμεσα επαγγελματία. Είναι πολύ επικίνδυνο και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ρισκάρεις και να κάνεις πειράματα με το ψυγείο ή τις ασφάλειες.
1ο Βήμα: Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στην αποτελεσματική επισκευή ψυγείων Samsung είναι η αναγνώριση του προβλήματος. Όσο και πιο έγκαιρα αντιληφθείς το πρόβλημα τόσο πιο εύκολα θα το λύσεις.
2ο Βήμα: Στη συνέχεια το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς σε έναν επαγγελματία. Προσπαθώντας να λύσεις το πρόβλημα μόνος σου είναι πολύ πιθανό να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά, που θα σου κοστίσει σε χρόνο και χρήματα.
Αντίθετα, ένας τεχνικός ψυγείων θα αντιμετωπίσει πολύ πιο γρήγορα το πρόβλημα, εξασφαλίζοντας την καλή λειτουργία του ψυγείου σου.
3ο Βήμα: Όταν θα έχεις αντιμετωπίσει τη βλάβη ψυγείου Samsung, πρέπει να φροντίσεις για την καλή συντήρησή του. Με το τακτικό service θα προλαμβάνεις κάθε πρόβλημα και βλάβη πριν εξελιχθούν και θα αποφύγεις την καταπόνηση του ψυγείου σου.
Αντιμετωπίζεις σε samsung ψυγεία προβλήματα / βλάβες; Μη χάνεις χρόνο. Καταχώρησε την εργασία σου εντελώς δωρεάν και θα σου βρούμε άμεσα κατάλληλο ψυκτικό σε όλη την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, για να κάνει διάγνωση της βλάβης και να σου δώσει λύση!
Παρέχω υπηρεσίες εγκατάστασης, επισκευής και συντήρησης του οικιακού ψυγείου σας. Διαθέτω πολυετή εμπειρία στον χώρο των επισκευώ…
Ονομάζομαι Μιχάλης Γκίκας, είμαι επαγγελματίας που αναλαμβάνει εργασίες, όπως για το Οικιακό Ψυγείο: Επισκευή. Διεκπεραιώνουμε το…
Η εταιρεία μας διαθέτοντας πολυετή εμπειρία αναλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις για την επισκευή και εγκατάσταση του οικιακού σας ψυ…
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει εγκαταστάσεις και επισκευές οικιακών ψυγείων. Δραστηριοποιούμαστε στον χώρο των εγκαταστάσεων και των …
Η εταιρεία μας διαθέτει 25ετή εμπειρία στον τομέα της επισκευής και εγκατάστασης των οικιακών συσκευών και εγγύηση της ποιότητας …
Μιχάλης Γ.
Όχι
Το αργότερο μέσα στις επόμενες 2 ημέρες
Εξαιρετικός ο κος. Γκίκας. Μόλις έστειλα το μήνυμα μου, σε 5 λεπτά με πήρε τηλέφωνο. Τηλεφωνικά αντιλήφθηκε το πρόβλημα μου και την επόμενη ημέρα ήρθε και έγινε η επιδιόρθωση της ζημιάς. Επαγγελματική αντιμετώπιση, ευχάριστος στην συνεργασία μας και άμεσες και σοβαρές απαντήσεις στις ερωτήσεις μου. Σίγουρη επιλογή για μελλοντικές επισκευές άν χρειαστεί. Ευχαριστώ πολύ. Κώστας - Νέα Μάκρη
Για: Μ. ΓΚΊΚΑΣ - ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ Ν. ΑΝΤΩΝΗΣΑγαπητέ πελάτη,
Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορονοϊό μπορεί να έχει επηρεάσει τον προγραμματισμό εργασιών που αφορούν στο σπίτι σου. Θέλουμε να ξέρεις, όμως, ότι εμείς παραμένουμε δίπλα σου για ό,τι θελήσεις να φτιάξεις, αλλάξεις, απολυμάνεις ή καθαρίσεις στον χώρο σου.
Οι επαγγελματίες μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτησή σου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν ειδικό πρωτόκολλο επίσκεψης, τηρώντας τα παρακάτω μέτρα σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δημοσιευθεί από το Υπουργείο Υγείας και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς:
Φορούν γάντια & μάσκες μίας χρήσης.
Τηρούν τους κανόνες ατομικής υγιεινής (προσεκτικό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος και μύτης με χαρτομάντιλο σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος)
Χρησιμοποιούν αντισηπτικό, είτε σε υγρή μορφή είτε σε μαντηλάκι πριν εισέλθουν ή κατά την είσοδό τους στον χώρο του πελάτη
Διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη.
Δεν προσέρχονται στην εργασία εάν αισθάνονται οποιοδήποτε σύμπτωμα αδιαθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο επαγγελματίας καλείται να ενημερώσει τον πελάτη και εμάς αντίστοιχα, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάστασή του.
Είμαστε δίπλα σου για σένα & το σπίτι σου!