Η πιο σοφή κίνηση, όταν παρατηρούνται βλάβες στα πλυντήρια LG είναι η κλήση ενός έμπειρου και εξειδικευμένου τεχνικού, ο οποίος θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα άμεσα και με ασφάλεια. Όσο πιο γρήγορα προλάβεις τη ζημιά, τόσο πιο εύκολη θα είναι η αντιμετώπιση της.
Για να σε βοηθήσουμε να δράσεις έγκαιρα συγκεντρώσαμε τα πιο συνηθισμένα σημάδια ότι σύντομα θα χρειαστείς τεχνικό για service πλυντηρίου LG.
Πλυντήριο Ρούχων LG Προβλήματα
Δεν ξεκινάει το πρόγραμμα πλυσίματος.
Το πλυντήριο τραντάζεται πολύ ή κάνει περίεργο θόρυβο.
Τρέχει νερό από το πλυντήριο.
Ο κάδος δε γεμίζει νερό.
Δεν γυρίζει ο κάδος του πλυντηρίου.
Τα ρούχα δεν πλένονται καλά.
Δεν ανοίγει ή δεν κλείνει η πόρτα του πλυντηρίου.
Ο κάδος πλυντηρίου μυρίζει άσχημα.
Δεν λειτουργεί το πλυντήριο πιάτων.
Δεν παίρνει νερό.
Δεν αδειάζει το πλυντήριο πιάτων.
Δεν καθαρίζει τα πιάτα.
Το πλυντήριο αφήνει στίγματα στα σκεύη.
Το πλυντήριο πιάτων βγάζει νερό από κάτω.
Λόγω της συχνής χρήσης και της φθοράς του χρόνου είναι αδύνατον να αποφύγεις εντελώς όλες τις βλάβες. Υπάρχουν όμως κάποιες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να προστατέψεις όσο γίνεται τις συσκευές σου
Αν όχι όλες, σίγουρα οι περισσότερες οικιακές συσκευές, αγοράζονται με τη συνοδεία ενός εκτενούς εγχειριδίου οδηγιών. Πολλές φορές μας κουράζει η ανάγνωση του, αλλά είναι βασικότατη για να κάνουμε σωστή χρήση του πλυντηρίου.
Αν ακολουθείς τις οδηγίες χρήσης πιστά, δύσκολα θα παρατηρήσεις βλάβη στο πλυντήριο LG, εκτός κι αν πρόκειται για φυσική φθορά με το πέρασμα του χρόνου, οπότε χρειάζεσαι απλώς ένα service πλυντηρίου.
Το πλυντήριο ρούχων και το πλυντήριο πιάτων συγκεντρώνουν γρήγορα μικρόβια και μικροοργανισμούς που πρέπει να καταπολεμούνται συχνά. Θα ήταν καλό να βάλεις στο πρόγραμμα τον εβδομαδιαίο καθαρισμό του πλυντηρίου με σόδα, για να μυρίζουν πάντα φρεσκάδα τα ρούχα και τα πιάτα σου.
Επίσης, είναι χρήσιμο να αφήνεις ανοιχτή την πόρτα του πλυντηρίου για λίγη ώρα μετά από κάθε πλύση. Έτσι, εξουδετερώνονται οι πιθανότητες δημιουργίας μούχλας στο εσωτερικό.
Η συντήρηση πλυντηρίου αποτελεί βασικότατο παράγοντα που αυξάνει τα χρόνια ζωής της οικιακής συσκευής. Μια φορά το χρόνο, φρόντισε να καλείς έναν επαγγελματία τεχνικό για να κάνει ολοκληρωτική συντήρηση του πλυντηρίου LG.
Τόσο το πλυντήριο ρούχων, όσο και το πλυντήριο πιάτων, είναι ευαίσθητες και περίπλοκες συσκευές. Δε συστήνεται να παρεμβαίνεις με το εσωτερικό τους μέρος, αν δεν έχεις γνώσεις σχετικά με την επισκευή οικιακών συσκευών.
Προσπαθώντας να λύσεις μόνος το πρόβλημα είναι πολύ πιθανό να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά, που θα οδηγήσει σε σπατάλη χρόνου και χρημάτων.
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, όταν διαπιστώσεις ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο πλυντήριο LG, είναι να το απενεργοποιήσεις και να καλέσεις άμεσα έναν επαγγελματία τεχνικό, ο οποίος θα αναλάβει την πλήρη επισκευή του πλυντηρίου.
Οι τεχνικοί της πλατφόρμας είναι έμπειροι και εξειδικευμένοι στην επισκευή και το σέρβις πλυντηρίων ρούχων και πιάτων. Διαθέτοντας εκτενείς τεχνικές γνώσεις και ειδικό εξοπλισμό μπορούν να αντιμετωπίσουν κάθε πρόβλημα σε οποιοδήποτε μοντέλο.
Αν ψάχνεις άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, έχουμε την λύση ώστε τα προβλήματα πλυντηρίων ρούχων ή πιάτων LG να γίνουν παρελθόν. Οι επαγγελματίες μας είναι στη διάθεσή σου όπου και όποτε εσύ επιθυμείς, παρέχοντας εγγύηση επισκευής για 6 μήνες.
Καταχώρησε δωρεάν την εργασία σου και πάρε την καλύτερη προσφορά για επισκευή πλυντηρίου LG.
Παναγιώτης Κ.
Όχι
Επισκευή
Το αργότερο μέσα στις επόμενες 2 ημέρες
Από πλευράς ποιότητας εργασίας ήταν σωστός. Βρήκε τι έφταιγε και δεν δούλευε το πλυντήριο και στη δεύτερη επίσκεψή του έφερε και το ανταλλακτικό. Μου είπε ότι η αξία του ανταλλακτικού ήταν 50 ευρώ αλλά απόδειξη αγοράς ούτε μου έδωσε αλλά και ούτε μου έδειξε. Απόδειξη παροχής υπηρεσιών δεν μου έδωσε, θεωρώ ότι ήταν υποχρεωμένος να μου δώσει. Τα 70 ευρώ που συνολικά μου πήρε για δύο επισκέψεις και εργασία μιάς ώρας και είκοσι λεπτών θεωρώ ότι είναι πολλά. Πολλώ δε μάλλον όταν έχει καρπωθεί και τον ΦΠΑ τόσο της απόδειξης παροχής υπηρεσιών που δεν εξέδωσε αλλά και τον ΦΠΑ του ανταλλακτικού, το οποίο προφανώς πήρε στο όνομά του.
Για: Π. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΑγαπητέ πελάτη,
Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορονοϊό μπορεί να έχει επηρεάσει τον προγραμματισμό εργασιών που αφορούν στο σπίτι σου. Θέλουμε να ξέρεις, όμως, ότι εμείς παραμένουμε δίπλα σου για ό,τι θελήσεις να φτιάξεις, αλλάξεις, απολυμάνεις ή καθαρίσεις στον χώρο σου.
Οι επαγγελματίες μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτησή σου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν ειδικό πρωτόκολλο επίσκεψης, τηρώντας τα παρακάτω μέτρα σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δημοσιευθεί από το Υπουργείο Υγείας και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς:
Φορούν γάντια & μάσκες μίας χρήσης.
Τηρούν τους κανόνες ατομικής υγιεινής (προσεκτικό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος και μύτης με χαρτομάντιλο σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος)
Χρησιμοποιούν αντισηπτικό, είτε σε υγρή μορφή είτε σε μαντηλάκι πριν εισέλθουν ή κατά την είσοδό τους στον χώρο του πελάτη
Διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη.
Δεν προσέρχονται στην εργασία εάν αισθάνονται οποιοδήποτε σύμπτωμα αδιαθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο επαγγελματίας καλείται να ενημερώσει τον πελάτη και εμάς αντίστοιχα, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάστασή του.
Είμαστε δίπλα σου για σένα & το σπίτι σου!