Το ψυγείο σου έχει τους δικούς του τρόπους, για να σου δείξει ότι υπάρχει κάποια βλάβη που χρειάζεται επιδιόρθωση. Ένας περίεργος θόρυβος ή η μειωμένη απόδοση της συσκευής, πρέπει να σε υποψιάσουν ότι χρειάζεσαι service για liebherr ψυγεία.
Σύμφωνα με τους τεχνικούς μας, κάποια προβλήματα που συναντούν συχνά είναι:
Το ψυγείο δεν έχει ψύξη ή δεν παγώνει το ψυγείο.
Δε δουλεύει η συντήρηση του ψυγείου ενώ δουλεύει η κατάψυξη.
Το μοτέρ του ψυγείου δουλεύει συνέχεια ή δε δουλεύει το μοτέρ του ψυγείου.
Το ψυγείο πιάνει πάγο στη συντήρηση.
Το ψυγείο σταμάτησε να δουλεύει.
Το ψυγείο κάνει θόρυβο.
Δεν κλείνει καλά η πόρτα του ψυγείου.
Το ψυγείο ρίχνει το ρελέ του πίνακα.
Δεν ανάβει η λάμπα του ψυγείου.
Το ψυγείο δεν κάνει απόψυξη.
Το ψυγείο έχει μειωμένη απόδοση.
Εφόσον ο τεχνικός επισκευάσει το ψυγείο liebherr, είναι πολύ σημαντικό να προσέχεις, για να μην παρουσιάσει ξανά επισκευή. Ο σωστός τρόπος για να φροντίσεις τη συσκευή σου, περιλαμβάνει τα εξής:
Κάθε μάρκα ψυγείου έχει ένα εγχειρίδιο με οδηγίες χρήσεως, όπου αναγράφονται οι κανόνες λειτουργίας του. Με βάση αυτό, ρύθμισε το ψυγείο σου στην κατάλληλη θερμοκρασία και βεβαιώσου ότι έχεις επιλέξει τη σωστή θέση για την εγκατάστασή του.
Όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, το ψυγείο σου χρειάζεται τακτικό καθάρισμα, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά. Αν θες να αποφύγεις την επισκευή ψυγείων Liebherr είναι σημαντικό να απομακρύνεις τη σκόνη που συγκεντρώνεται και επιβαρύνει το μηχανισμό στην πλάτη του ψυγείου σου, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον πάγο που συγκεντρώνεται στο εσωτερικό του.
Πέρα από τους κανόνες λειτουργίας του ψυγείου Liebherr, είναι σημαντικό να ακολουθήσεις και ορισμένες πιο πρακτικές συμβουλές σχετικά με την αποθήκευση των τροφίμων. Αν τοποθετείς στο ψυγείο σου ζεστά τρόφιμα, τότε θα δυσκολεύεται να διατηρεί την κατάλληλη θερμοκρασία με αποτέλεσμα να λειτουργεί ακατάπαυστα ο μηχανισμός του. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις όπου παραγεμίζεις το ψυγείο σου.
Στην πλατφόρμα μας θα βρεις αξιολογημένους τεχνικούς για service ψυγείου liebherr, με πολυετή εμπειρία στο σχετικό τομέα. Θα αναλάβουν την άμεση εξυπηρέτησή σου, έως και αυθημερόν, με σκοπό να σου παρέχουν μια πιο υγιή συσκευή, που θα αντέξει περισσότερα χρόνια. Εφόσον χρειαστεί, θα σε προμηθεύσουν με τα καλύτερα ανταλλακτικά για την επισκευή του ψυγείου σου, με εγγύηση επισκευής 6 μηνών για όλη την Αττική.
Χρειάζεσαι άμεσα service ψυγείου liebherr από έμπειρο τεχνικό; Μην ψάχνεις αλλού. Καταχώρησε την εργασία σου στην πλατφόρμα μας εντελώς δωρεάν και μέσα σε λίγα λεπτά θα πάρεις την καλύτερη προσφορά για επισκευή από εξειδικευμένο τεχνικό στην περιοχή σου!
Μιχάλης Γ.
Όχι
Το αργότερο μέσα στις επόμενες 2 ημέρες
Παραμονή Πρωτοχρονιάς αντιμετώπισα πρόβλημα με το ψυγείο μου. Στην τηλεφωνική επικοινωνία με το Μιχάλη κατάφερε να στριμωξει και τη δική μου βλάβη μέσα στη ήδη φορτωμένη ημέρα του. Ήρθε την ώρα που είχαμε συμφωνήσει και επισκεύασε το ψυγείο. Συνολικα πολύ καλός επαγγελματίας και θα τον προτιμήσω ξανά στο μέλλον.
Για: Μ. ΓΚΊΚΑΣ - ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ Ν. ΑΝΤΩΝΗΣΑγαπητέ πελάτη,
Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορονοϊό μπορεί να έχει επηρεάσει τον προγραμματισμό εργασιών που αφορούν στο σπίτι σου. Θέλουμε να ξέρεις, όμως, ότι εμείς παραμένουμε δίπλα σου για ό,τι θελήσεις να φτιάξεις, αλλάξεις, απολυμάνεις ή καθαρίσεις στον χώρο σου.
Οι επαγγελματίες μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτησή σου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν ειδικό πρωτόκολλο επίσκεψης, τηρώντας τα παρακάτω μέτρα σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δημοσιευθεί από το Υπουργείο Υγείας και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς:
Φορούν γάντια & μάσκες μίας χρήσης.
Τηρούν τους κανόνες ατομικής υγιεινής (προσεκτικό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος και μύτης με χαρτομάντιλο σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος)
Χρησιμοποιούν αντισηπτικό, είτε σε υγρή μορφή είτε σε μαντηλάκι πριν εισέλθουν ή κατά την είσοδό τους στον χώρο του πελάτη
Διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη.
Δεν προσέρχονται στην εργασία εάν αισθάνονται οποιοδήποτε σύμπτωμα αδιαθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο επαγγελματίας καλείται να ενημερώσει τον πελάτη και εμάς αντίστοιχα, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάστασή του.
Είμαστε δίπλα σου για σένα & το σπίτι σου!