μέσος όρος από 3675 αξιολογήσεις πελατών
Το μόνο αρνητικό, η περιορισμένη διαθεσιμότητα χρόνου, το ραντεβού τοποθετείται υποχρεωτικά σε μεσημεριανό δίωρο.
Για: Σάκης ΚωστόπουλοςΔεν έχω να πω κάτι αρνητικό. Από την επικοινωνία μέχρι και την επίσκεψη όλα καλά και επαγγελματικά. Το ότι δεν φτιάχτηκε η βλάβη με στεναχώρησε λιγάκι, αλλά εάν δεν υπάρχει ανταλ…
Για: Σάκης ΚωστόπουλοςΚαλή εξυπηρέτηση, καθώς η αποκατάσταση της βλάβης έγινε σχετικά γρήγορα. Λιγο το χάσαμε στην επικοινωνία στο πρώτο ραντεβού που δεν προλάβαινε να έρθει και θα έπρεπε να είχε ειδοπ…
Για: Lights On Service SimeonovΉρθε το έφτιαξε και εφύγε. Γρήγορος επικοινωνιακός και γνώστης. Σε ευχαριστούμε
Για: Παναγιώτης ΦερεντίνοςΚαλή επικοινωνία, φιλικός, καλή δουλειά, αρκετά ακριβός.
Για: Αναστάσιος ΒρεττόςΜΕΘΟΔΙΚΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΟΣ, ΣΥΝΕΠΗΣ
Για: Παναγιώτης ΚαραγεωργιουΤο πλυντηριο δεν είχε τελικά βλάβη, ο κ. Καλογερόπουλος μας εξήγησε γιατί είχαμε διαρροή, η οποία δεν επαναλήφθηκε έκτοτε. Πολύ ευχαριστημένοι. Δεν βάζω άριστος, μόνο και μόνο επε…
Για: Λεωνίδας ΚαλογερόπουλοςΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΣΥΝΕΠΗΣ, ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ.
Για: Γεώργιος ΝτάφοςΕυγενεστατος, τίμιος και επεξηγηματικός
Για: Χρήστος ΤσιάποςΕξαιρετικός τεχνικός άμεση εξυπηρέτηση
Για: Απόστολος ΛαλάςΞεκινούν από 150€ και ξεπερνούν τα 250€. Το κόστος της πλακέτας εξαρτάται από τη μάρκα, αλλά και το μοντέλο. Σε μερικές περιπτώσεις, μπορεί η πλακέτα να έχει τόσο υψηλή τιμή, ώστε ο τεχνικός να σου προτείνει να αλλάξεις τη συσκευή, αντί για το εξάρτημα.
Μια χαλασμένη πλακέτα ή πλακέτα που έχει καεί είναι από τις πιο περίπλοκες βλάβες στο πλυντήριο πιάτων. Οι τεχνικοί της πλατφόρμας μας θα κάνουν άμεση διάγνωση της σοβαρότητας στη βλάβη που αντιμετωπίζεις και θα σου δώσουν τιμή ειδικά για την πλακέτα πλυντηρίου πιάτων που χρειάζεσαι.
Ξέρεις ότι έχει χαλάσει η πλακέτα του πλυντηρίου ρούχων όταν:
Ο κάδος δεν περιστρέφεται.
Ο κάδος περιστρέφεται και σταματάει ξαφνικά.
Η λειτουργία πλύσης δεν ξεκινάει.
Μη βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα. Για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, δεν είναι απαραίτητο ότι χρειάζεσαι επισκευή πλακέτας πλυντηρίου ρούχων / πιάτων. Είναι πολύ σημαντικό να έρθει τεχνικός για διάγνωση, γιατί διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό με τον οποίο θα βγάλει σίγουρα το σωστό συμπέρασμα.
Για όλες τις μάρκες πλυντηρίων ρούχων και πιάτων, είμαστε έτοιμοι να σου βρούμε κατάλληλο τεχνικό που θα κάνει διάγνωση βλάβης και θα σου πει με σιγουριά αν χρειάζεσαι επισκευή πλακέτας του πλυντηρίου.
Συγκεκριμένα, αναλαμβάνουν καθημερινά επισκευές για:
AEG, Bosch, Ariston, Candy, Siemens, Whirlpool, LG, Indesit, Brandt, Samsung, Miele, Zanussi, Pitsos, Hoover, Electrolux, Morris, Elco, Korting, Philco, Carad, Eskimo, Teka, Crown, Daewoo, Haier, Finlux, Kuppersbusch.
Σε κάποιες περιπτώσεις το κόστος είναι αρκετά προσιτό και αξίζει να επισκευάσεις την πλακέτα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις σε συμφέρει να αγοράσεις καινούργιο πλυντήριο. Την τελική απόφαση είναι καλό να την πάρεις, αφού συμβουλευτείς επαγγελματία τεχνικό.
Όταν έχει καεί η πλακέτα και χρειάζεται αντικατάσταση, το κόστος μπορεί να είναι αρκετά υψηλό. Με άλλα λόγια, αν το πλυντήριό σου είναι αρκετά παλιό, μάλλον σε συμφέρει να αγοράσεις ένα νέο.
Κάθε μέρα, οι τεχνικοί που συνεργάζονται με την πλατφόρμα μας εξυπηρετούν όλο και περισσότερους ιδιοκτήτες πλυντηρίων ρούχων και πιάτων που αντιμετωπίζουν βλάβη. Η επισκευή πλακέτας πλυντηρίου είναι μια πολύ απαιτητική εργασία, για την οποία χρειάζεσαι δίπλα σου έναν αξιόπιστο τεχνικό.
Μερικοί σημαντικοί λόγοι για να επιλέξεις την πλατφόρμα μας είναι οι εξής:
Άμεση εύρεση τεχνικού πλυντηρίων, έως και σε 20’’.
Δωρεάν διαδικασία εύρεσης επαγγελματία, χωρίς δεσμεύσεις από την πλευρά σου.
Εξυπηρέτηση σε όλες τις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Εξυπηρέτηση με κορυφαία ανταλλακτικά, ακόμα και εκτός εγγύησης.
Υπηρεσίες για όλες τις μάρκες πλυντηρίων ρούχων και πιάτων.
Διάγνωση βλάβης με 20€ που αφαιρούνται από το τελικό κόστος της επισκευής.
Εγγύηση εργασίας με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Χρειάζεσαι τεχνικό για επισκευή πλακέτας πλυντηρίου πιάτων ή ρούχων; Καταχώρησε την εργασία σου εντελώς δωρεάν και θα σου βρούμε άμεσα κατάλληλο τεχνικό στην περιοχή σου!
Η εταιρεία μας, πρωταγωνιστεί στον χώρο της εγκατάστασης οικιακών συσκευών και της συντήρησης τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων εδώ…
Η ομάδα μας διαθέτει εμπειρία 20 ετών στην επισκευή πλυντηρίου ρούχων και την επισκευή λοιπών οικιακών συσκευών. Είμαστε οι κατάλ…
Είμαι τεχνικός με εμπειρία πολλών ετών στην επισκευή πλυντηρίου ρούχων, αλλά και την επισκευή ή συντήρηση της συσκευής σας. Χάρη …
Δραστηριοποιούμαι στον κλάδο των οικιακών και επαγγελματικών συσκευών για πάνω από 15 χρόνια. Παρέχω εξειδικευμένο service όπως κ…
Η εταιρεία μας διαθέτοντας πολυετή εμπειρία αναλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις για την εγκατάσταση και επισκευή του πλυντηρίου ρούχ…
Νικοζήσης Π.
Όχι
Επισκευή
Το αργότερο μέσα στις επόμενες 2 ημέρες
Δεν προχώρησα στην επισκευή λόγω του ότι το κόστος υπερβαίνει την αγορά νέου.
Για: Ν. ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ - ΝΙΚΟΖΗΣΗΣ Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΑγαπητέ πελάτη,
Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορονοϊό μπορεί να έχει επηρεάσει τον προγραμματισμό εργασιών που αφορούν στο σπίτι σου. Θέλουμε να ξέρεις, όμως, ότι εμείς παραμένουμε δίπλα σου για ό,τι θελήσεις να φτιάξεις, αλλάξεις, απολυμάνεις ή καθαρίσεις στον χώρο σου.
Οι επαγγελματίες μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτησή σου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν ειδικό πρωτόκολλο επίσκεψης, τηρώντας τα παρακάτω μέτρα σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δημοσιευθεί από το Υπουργείο Υγείας και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς:
Φορούν γάντια & μάσκες μίας χρήσης.
Τηρούν τους κανόνες ατομικής υγιεινής (προσεκτικό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος και μύτης με χαρτομάντιλο σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος)
Χρησιμοποιούν αντισηπτικό, είτε σε υγρή μορφή είτε σε μαντηλάκι πριν εισέλθουν ή κατά την είσοδό τους στον χώρο του πελάτη
Διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη.
Δεν προσέρχονται στην εργασία εάν αισθάνονται οποιοδήποτε σύμπτωμα αδιαθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο επαγγελματίας καλείται να ενημερώσει τον πελάτη και εμάς αντίστοιχα, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάστασή του.
Είμαστε δίπλα σου για σένα & το σπίτι σου!