5 Tips για να χάσεις τα κιλά των διακοπών εύκολα & γρήγορα!

Aς είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας. Το καλοκαίρι είναι σχεδόν αδύνατο να αντισταθείς στους γλυκούς και τους αλμυρούς πειρασμούς, που κρύβονται παντού. Το παγωτό, το καρπούζι και τα δροσιστικά cocktail σίγουρα δεν θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα κιλά των διακοπών.

Αν δεν κατάφερες να διατηρήσεις το νούμερο της ζυγαριάς σε σταθερό επίπεδο φέτος το καλοκαίρι, μπορούμε να σου δώσουμε μερικά εύκολα tips για να ξαναμπείς σε πρόγραμμα, χωρίς να το καταλάβεις! Το Douleutaras.gr συμβουλεύτηκε έμπειρες διατροφολόγους  και σου παρουσιάζει τα μυστικά τους…

Θέλεις να χάσεις τα κιλά των διακοπών;

1. Βάλε το πρωινό στο πρόγραμμα σου.

“Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος”. Η γνωστή αυτή φράση λειτουργεί σαν κλειδί για τη σωστή διατροφή και την απώλεια βάρους. Ένα πολύ συνηθισμένο λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι το καλοκαίρι είναι ότι χάνουμε την ισορροπία στα γεύματα μας. Παραλείπουμε γεύματα, τρώμε άστατες ώρες, αντικαθιστούμε το πρωινό με καφέ ή αναψυκτικά και φυσικά δυσκολευόμαστε να επανέλθουμε σε φυσιολογικό πρόγραμμα. Ξεκίνα με ένα καλό πρωινό για να βοηθήσεις τη λειτουργία του μεταβολισμού σου και να χάσεις τα κιλά των διακοπών στο πί και φί!

2. Περιόρισε την κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών.

Η πλειονότητα των διατροφολόγων εξηγεί ότι είναι προτιμότερο να τρώμε ένα παγωτάκι παραπάνω μέσα στην εβδομάδα παρά να πίνουμε συνεχώς αναψυκτικά. Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά ακόμη και αν δεν θέλεις να το πιστέψεις, είναι μια “θερμιδική βόμβα” για τον οργανισμό σου. Εκτός αυτού, όμως, οφείλουμε να σε ενημερώσουμε ότι έρευνες έχουν εντοπίσει πολύ μεγάλο βαθμό συσχέτισης των ζαχαρούχων αναψυκτικών και ποτών με σοβαρότατες ασθένειες, όπως είναι ο διαβήτης, ο καρκίνος και πολλά καρδιαγγειακά νοσήματα.

3. Κάνε μια επίσκεψη στο μανάβικο της γειτονιάς σου.

Προσπάθησε να αντικαταστήσεις το τηλεφώνημα στη σουβλακερί με μια επίσκεψη στο μανάβικο της γειτονιάς σου. Αν μπορείς να πας και με τα πόδια, ακόμα καλύτερα! Βάλε την υγιεινή διατροφή και πάλι στη ζωή σου και θα δεις πόσο γρήγορα μπορείς να χάσεις τα κιλά των διακοπών! Αντιστάσου όσο πιο πολύ μπορείς στο junk food. Φυσικά μια παρασπονδία πού και πού μπορείς να την κάνεις, αλλά προσπάθησε να δείξεις πειθαρχία!

4. Προτίμησε τρόφιμα με λιγότερες θερμίδες.

Ακόμη και αν λατρεύεις τους υδατάνθρακες, προσπάθησε να τους καταναλώνεις πιο σωστά. Αντικατέστησε τις τηγανητές πατάτες και τα μακαρόνια με βραστές και ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Φρόντισε να έχεις πάντα μαζί σου μια μπάρα δημητριακών και ένα φρούτο για να μπορέσεις να “κόψεις” την πείνα σου μεταξύ γευμάτων. Αντικατέστησε τη σοκολάτα ή το παγωτό με μια κοφτή κουταλιά μέλι. Το μέλι είναι ευεργετικό για τον οργανισμό ενώ αν καταναλωθεί πρωί θα περιορίσει την ανάγκη σου για γλυκό όλη την ημέρα!

5. Προγραμμάτισε μικρά και συχνά γεύματα.

Αν θέλεις να χάσεις τα κιλά των διακοπών, ένα είναι το κλειδί της επιτυχίας: τουλάχιστον 5 μικρά γεύματα την ημέρα! Έτσι προσλαμβάνεις όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ανά τακτά χρονικά διαστήματα και διατηρείς τον οργανισμό σου σε εγρήγορση! Επίσης, σταθεροποιούνται τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης στο αίμα. Τέλος, δεν θα νιώθεις ποτέ πεινασμένη αφού τα μικρά και συχνά γεύματα ελέγχουν το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού.

Και φυσικά, μην ξεχνάς ότι η γυμναστική με σωστό πρόγραμμα, σχεδιασμένο για σένα, θα σε βοηθήσει να χάσεις τα κιλά που θέλεις, να έχεις καλύτερη φυσική κατάσταση και υγεία! Οι personal trainers μας στην Αθήνα είναι έτοιμοι να σχεδιάσουν το ασκησιολόγιο που χρειάζεσαι και να σε βοηθήσουν να φτάσεις στο στόχο σου!

Σχετικά με το Douleutaras.gr

Είμαστε η Νο1 Πλατφόρμα Εύρεσης Επαγγελματιών έχοντας πραγματοποιήσει 195.000+ εργασίες, με πάνω από 3.500 αξιολογημένους επαγγελματίες και 20.000+ χρήστες σε μηνιαία βάση.

Εργασίες που ολοκληρώθηκαν τις προηγούμενες μέρες

Αθήνα 25/10/2018
Εκτελέστηκε από
Χριστίνα Χ.
4,9
Αναρτήθηκε από ΠΑΓΩΝΑ Κ.

Εξαιρετική επαγγελματίας και άνθρωπος. Κατατοπισμένη, σαφής και πολύ πολύ ανθρώπινη.

Καλλιθέα 28/06/2018
Εκτελέστηκε από
Panos A.

Πώς λειτουργεί o Douleutaras.gr

Μας περιγράφεις την εργασία που θες

Μέσα σε λίγη ώρα, ένας ή περισσότεροι αξιολογημένοι επαγγελματίες επικοινωνούν μαζί σου για την υλοποίησή της

Επιλέγεις τον κατάλληλο για σένα

Οι επαγγελματίες του Douleutaras.gr

4.5

Μέσος όρος αξιολόγησης επαγγελματιών

6.000 εργασίες

Κάθε επαγγελματίας έχει ολοκληρώσει περίπου 50 εργασίες

1.000 επαγγελματίες

+2 νέοι επαγγελματίες κάθε μέρα

Πρόσφατες αξιολογήσεις

5,0

Εξαιρετικός γυμναστης, σε παρακινεί, ακούει το σώμα σου και προσέχει τι ασκήσεις σου βάζει. Πολύ ευχάριστος και καλός άνθρωπος!

Για: Προκόπης Κανελλόπουλος / Personal training
5,0

Άψογη η Χριστίνα, με ειλικρινές ενδιαφέρον για τη δουλειά της και για τον ασκούμενο, τη συστήνω ανεπιφύλακτα

Για: Χριστίνα Χρηστιά / Personal training
5,0

Άψογη επαγγελματίας και πολύ θετικός άνθρωπος !

Για: Μελίνα Γλωσσιώτη / Personal training
4,9

Εξαιρετική επαγγελματίας και άνθρωπος. Κατατοπισμένη, σαφής και πολύ πολύ ανθρώπινη.

Για: Χριστίνα Χρηστιά / Personal training
5,0

Απολυτα ικανοποιημενη

Για: Θοδωρής Τσακίρης / Personal training
1,0

Όχι και από τις πιο θετικές εμπειρίες.

Για: Στάθης Σταματόπουλος / Personal training