5 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να αντισταθείς στους γλυκούς πειρασμούς!

Αντίσταση στα γλυκά

Ένα μικρό γλυκό παραστράτημα σίγουρα σου φτιάχνει τη διάθεση. Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που θα έδιναν και την ψυχή τους για ένα κομμάτι σοκολατόπιτας, έφτασε η στιγμή να μάθεις μερικά μυστικά που σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις την "αδυναμία" σου. Πώς θα αποφύγεις τα γλυκά, όταν οι πειρασμοί σε περιτριγυρίζουν; Οι έμπειροι διατροφολόγοι  μας εξηγούν ότι οι "γλυκατζήδες", όπως συνηθίζουμε να τους αποκαλούμε, είναι μία από τις δυσκολότερες περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν, όταν πρέπει να εφαρμόσουν μία διατροφή. Υπάρχουν, όμως, λύσεις που δίνουν  την απάντηση στο ερώτημα " Πώς θα αποφύγω τα γλυκά; "!

Πώς θα αποφύγω τα γλυκά; 

1. Βούρτσισε τα δόντια σου πριν το γεύμα.

Η μέντα έχει τη δυνατότητα να μειώνει την όρεξη καθώς και την επιθυμία για γλυκά. Η οδοντόκρεμα με γεύση μέντας έχει κι εκείνη τις ίδιες ιδιότητες. Δοκίμασε να βουρτσίζεις τα δόντια σου 10 λεπτά πριν από κάθε γεύμα και θα δεις άμεσα το επιθυμητό αποτέλεσμα!

 

2. Αντικατέστησε το γλυκό με μία τσίχλα, χωρίς ζάχαρη. 

Οι τσίχλες, χωρίς ζάχαρη, όχι μόνο έχουν γλυκιά γεύση αλλά συμβάλουν στη μείωση της όρεξης. Έρευνες φανερώνουν ότι η κατανάλωση τσίχλας, όταν αυξάνεται η επιθυμία μας για γλυκό, μπορεί να δράσει ευεργετικά για την αποφυγή του. Αυτό συμβαίνει διότι διεγείρουν τα νεύρα της γνάθου τα οποία συνδέονται με την περιοχή του εγκεφάλου που ευθύνεται για το αίσθημα του κορεσμού.

 

3. Περιόρισε το άγχος.

Εκτός όλων των άλλων προβλημάτων που προκαλεί είναι αποδεδειγμένο ότι το άγχος και το στρες οδηγούν σε ανάγκη για κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας ζάχαρης. Όταν αισθανθείς πιεσμένος/-η προσπάθησε να αντισταθείς στον πειρασμό, φόρεσε τα ακουστικά σου και κάνε έναν περίπατο για 15-20 λεπτά.

Το περπάτημα είναι ευεργετικό για ποικίλους λόγους. Ένας πολύ βασικός, εκτός του ότι βοηθά φυσικά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, είναι ότι θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα με τον εαυτό σου, βοηθώντας σε να αποβάλεις την άμεση ανάγκη για γλυκό. Και φυσικά, γενικότερα ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής με personal trainer θα σε βοηθήσει να νιώθεις ευεξία και να έχεις μικρότερη ανάγκη τα γλυκίσματα.

 

4. Προτίμησε φυτικές γλυκαντικές ουσίες. 

Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να καταπολεμήσεις την ανάγκη σου για γλυκό, προσπάθησε να καταφύγεις σε μία πιο "υγιεινή" επιλογή. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε γλυκά που περιέχουν Stevia και φρουκτόζη. Αυτή η επιλογή ενδείκνυται τόσο στα τρόφιμα όσο και στα ροφήματα. Και τα δύο έχουν φυτική προέλευση κι είναι λιγότερο επιβλαβή για τον οργανισμό σου!

 

5. Βάλε στη διατροφή σου φρούτα.

Φρούτα όπως είναι η μπανάνα, τα σύκα, το μήλο και το αχλάδι έχουν γλυκιά γεύση, και είναι τα κατάλληλα υποκατάστατα για ανθυγιεινά τρόφιμα, αφού περιέχουν φυτικά σάκχαρα. Μειώνουν δηλαδή την επιθυμία για γλυκό, προσφέροντας σου παράλληλα την γλυκιά γεύση που αναζητάς!

Σχετικά με το Douleutaras.gr

Είμαστε η Νο1 Πλατφόρμα Εύρεσης Επαγγελματιών έχοντας πραγματοποιήσει 195.000+ εργασίες, με πάνω από 3.500 αξιολογημένους επαγγελματίες και 20.000+ χρήστες σε μηνιαία βάση.

Πρόσφατα Ολοκληρωμένες Εργασίες

Αθήνα 25/10/2018
Εκτελέστηκε από
Χριστίνα Χ.
4,9
Αναρτήθηκε από ΠΑΓΩΝΑ Κ.

Εξαιρετική επαγγελματίας και άνθρωπος. Κατατοπισμένη, σαφής και πολύ πολύ ανθρώπινη.

Καλλιθέα 28/06/2018
Εκτελέστηκε από
Panos A.
Αθήνα 12/04/2018
Εκτελέστηκε από
Χριστίνα Χ.

Πώς λειτουργεί o Douleutaras.gr

Μας περιγράφεις την εργασία που θες

Μέσα σε λίγη ώρα, ένας ή περισσότεροι αξιολογημένοι επαγγελματίες επικοινωνούν μαζί σου για την υλοποίησή της

Επιλέγεις τον κατάλληλο για σένα

Οι επαγγελματίες του Douleutaras.gr

4.5

Μέσος όρος αξιολόγησης επαγγελματιών

6.000 εργασίες

Κάθε επαγγελματίας έχει ολοκληρώσει περίπου 50 εργασίες

1.000 επαγγελματίες

+2 νέοι επαγγελματίες κάθε μέρα

Πρόσφατες αξιολογήσεις

5,0

Εξαιρετικός γυμναστης, σε παρακινεί, ακούει το σώμα σου και προσέχει τι ασκήσεις σου βάζει. Πολύ ευχάριστος και καλός άνθρωπος!

Για: Προκόπης Κανελλόπουλος / Personal training
5,0

Άψογη η Χριστίνα, με ειλικρινές ενδιαφέρον για τη δουλειά της και για τον ασκούμενο, τη συστήνω ανεπιφύλακτα

Για: Χριστίνα Χρηστιά / Personal training
5,0

Άψογη επαγγελματίας και πολύ θετικός άνθρωπος !

Για: Μελίνα Γλωσσιώτη / Personal training
4,9

Εξαιρετική επαγγελματίας και άνθρωπος. Κατατοπισμένη, σαφής και πολύ πολύ ανθρώπινη.

Για: Χριστίνα Χρηστιά / Personal training
5,0

Απολυτα ικανοποιημενη

Για: Θοδωρής Τσακίρης / Personal training
1,0

Όχι και από τις πιο θετικές εμπειρίες.

Για: Στάθης Σταματόπουλος / Personal training