5 Δευτερόλεπτα! Σου φαίνονται λίγα; Στην πραγματικότητα τόσο χρόνο έχει η ιστοσελίδα σου για να “αιχμαλωτίσει” την προσοχή ενός νέου επισκέπτη και να τον πείσει οτι παρουσιάζει κάτι που τον ενδιαφέρει ώστε να παραμείνει.
Σε περίπτωση αποτυχίας πολύ απλά θα πατήσει το κουμπάκι back / close και θα φύγει χωρίς να πραγματοποιήσει την παραμικρή ενέργεια!
Το χειρότερο σενάριο; Ναι καλά μάντεψες! Να βρει αυτό που ψάχνει σε κάποιον ανταγωνιστή!
Και επειδή η τακτική ήλθον, είδον και απήλθον δεν απέφερε ποτέ πελάτες σε κανένα... Εξασφάλισε πως οι πολύ πρώτες εντυπώσεις που “αφήνει” η ιστοσελίδα σου σε όσους προσγειώνονται για πρώτη φορά σε αυτήν, είναι οι κατάλληλες και επιθυμητές!
Κρίσιμος παράγοντας για την μετατροπή των απλών επισκεπτών σου σε πελάτες, είναι η ικανότητα της αρχικής σου σελίδας (home page) να επικοινωνήσει ξεκάθαρα εντός 5 δευτερολέπτων τις παρακάτω 3 πληροφορίες:
1) Ποια είναι η εταιρεία ή το brand; 2) Τι προϊόντα ή υπηρεσίες παρέχει; 3) Tι σημαντικό έχει για τον επισκέπτη / ποιο το όφελος; Τα Bήματα- Βρες πρόθυμους συμμετέχοντες
Πριν περάσεις στην έμπρακτη εφαρμογή του τεστ, βρες άτομα πρόθυμα να συμμετάσχουν σε αυτή τη σύντομη διαδικασία. Εάν η ιστοσελίδα σου απευθύνεται σε κάποιο εξειδικευμένο ή ιδιαίτερο κοινό, τότε είναι χρήσιμo να βρεις δοκιμαστές που να ταιριάζουν στο προφιλ των επιθυμητών επισκεπτών σου.
- Πραγματοποίησε τη δοκιμή
Εφόσον εξασφαλίσεις τους συμμετέχοντες, κάνε το τεστ! Εάν πρόκειται να τους συναντήσεις από κοντά, δείξε τους σε εκτυπωμένη μορφή το home page του website σου για 5 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κάνε τους τις 3 καίριες ερωτήσεις. Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις online εργαλεία όπως το Five Second Test για να καλέσεις επιλεγμένα άτομα να συμμετάσχουν online στη διαδικασία.
- Ανάλυσε τα αποτελέσματα
Απάντησαν σωστά και στις 3 ερωτήσεις ή μήπως όχι; Χώρισε τα αποτελέσματα σε τρεις κατηγορίες. Τις λανθασμένες απαντήσεις, τις σωστές απαντήσεις, και τις εν μέρει σωστές απαντήσεις. Πού κερδίζεις και που χάνεις τον επισκέπτη; Τι δεν έχει επικοινωνηθεί σωστά;
- Αποφάσισε τι χρειάζεται βελτίωση
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων θα αποκαλύψει γρήγορα που υπάρχουν δυνατότητες βελτιστοποίησης μετατροπής. Συνήθως τα προβληματικά στοιχεία εμπίπτουν σε διάφορες περιοχές όπως: δυσδιάκριτο brand name ή λογότυπο, εικόνα η οποία προσελκύει όλη την προσοχή του εισκέπτη αλλά δεν δημιουργεί τους σωστούς συνειρμούς, ασαφή διατύπωση ή παντελή έλλειψη του value proposition του brand, απουσία ενός ισχυρού call to action ή σωστού wording.
- Κάνε τις βελτιώσεις
Θέλεις να κάνεις την ιστοσελίδα σου πιο γρήγορη, για να κερδίσεις το ενδιαφέρον περισσότερων πιθανών πελατών; Καταχώρησε την εργασία σου για κατασκευή ιστοσελίδας ή βελτίωσή της, εντελώς δωρεάν. Μέσα σε λίγα λεπτά, θα σε φέρουμε σε επαφή με κατάλληλους επαγγελματίες για να σε βοηθήσουν!