Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθήσεις την επιχείρησή σου τη σημερινή εποχή. Αυτός που ακούγεται ολοένα και πιο συχνά τελευταία, είναι η παρουσία σου στα social media.
Δεν κάνουν όμως όλα για όλους. Δες ποια είναι τα πιο κατάλληλα κοινωνικά δίκτυα για τη δική σου επιχείρηση.
Επιχείρηση τοπικού χαρακτήρα
Αναμφισβήτητα στην Ελλάδα, το facebook έχει την πρωτιά, καθώς εκεί θα βρεις το μεγαλύτερο μέρος του κοινού που ενδιαφέρεται να μάθει νέα και προσφορές της επιχείρησής σου.
Αν η επιχείρηση δραστηριοποιείται σε προϊόντα ή υπηρεσίες ομορφιάς, μόδας ή καφεστίασης τότε μίλα στο κοινό σου και με εικόνες. Επέλεξε instagram, Pinterest, YouTube και αν το κοινό σου είναι ιδιαίτερα νεανικό, σκέψου σοβαρά και το Snapchat.
Φυσικά, αν έχεις καφέ, μπαρ ή εστιατόριο, είναι χρήσιμη η παρουσία σου και στο Foursquare (Swarm) για πολλαπλά check-in!
Ηλεκτρονικό Κατάστημα
Σε αυτήν την περίπτωση, δεν υπάρχει δίκτυο που να μην προτείνεται. Κυρίως τα πιο γνωστά - Facebook, twitter, google+, instagram - θεωρούνται “must”.
Β2Β - επιχείρηση που απευθύνεται σε επιχειρήσεις
Εδώ τα πράγματα “σοβαρεύουν” - μιλάμε δηλαδή για εξειδικευμένο κοινό. Το καλύτερο δίκτυο είναι το Linkedin. Η σωστή παρουσία στο Linkedin σε φέρνει πιο κοντά σε εργαζόμενους άλλων επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση πιο κοντά και στις ίδιες τις επιχειρήσεις.
Επίσης, η δυναμική παρουσία στο google+ θα ενδυναμώσει το SEO σου και θα σε εδραιώσει, ιδιαίτερα σε προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας.
Τουριστική επιχείρηση
Έχουμε ήδη μιλήσει για το πως να εκμεταλλευτείς τα social media
εδώ.
Πέρα από το facebook, επέλεξε το tripadvisor που εξειδικεύεται στον τουριστικό τομέα και το foursquare που εδραιώνει την επιχείρησή σου στο χάρτη. Αν δε, θέλεις να πας ένα βήμα παραπέρα, instagram και ΥouTube θα δώσουν αυτήν την παραπάνω ώθηση που χρειάζεσαι.
Tips: Μεγάλη προσοχή δώσε στη φήμη σου, καθώς η επιχείρηση και τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου είναι εκτεθειμένα 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Επίσης, για όλες τις περιπτώσεις, η ενεργή παρουσία στο google+ ενισχύει δραματικά το SEO σου.