Technician

Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων

Η “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων” χρησιμεύει για την προστασία σου στις σπάνιες περιπτώσεις που η εργασία σου δεν ολοκληρώνεται, ή δεν έγινε όπως συμφωνήθηκε.

1. Επιστρέφουμε χρήματα σε περίπτωση ζημιάς/κακοτεχνίας

Με γνώμονα την απόλυτη ικανοποίησή σου, οι επαγγελματίες μας αναλαμβάνουν με υπευθυνότητα την εργασία σου.

Αν κάτι πάει στραβά, θα επικοινωνήσουμε με τον επαγγελματία, ώστε να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα.

Στη σπάνια περίπτωση κακοτεχνίας ή ζημιάς, παρέχουμε άμεση επιστροφή χρημάτων έως 10.000€ από το συνολικό ποσό που έχεις καταβάλει.

2. Επιστρέφουμε χρήματα αν δεν ολοκληρωθεί η εργασία

Σε σπανιότατη περίπτωση που ο επαγγελματίας μας λάβει πληρωμή και δεν εκτελέσει καθόλου τη συγκεκριμένη εργασία, παρέχουμε επιστροφή χρημάτων έως 10.000€ από το συνολικό ποσό που έχεις καταβάλει.
Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;
  1. Συγκέντρωσε τις αποδείξεις πληρωμών & φωτογραφίες της ζημίας.
  2. Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής χρημάτων.
  3. Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου, για να δούμε τι πήγε στραβά και θα σου προτείνουμε άλλον επαγγελματία.
  4. Αν δεν θέλεις να εξυπηρετηθείς από διαφορετικό επαγγελματία, θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα, με μέγιστο ποσό 10.000€.
*Για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω, χρειάζεται να πληρούνται οι Όροι & Προϋποθέσεις της Πολιτικής Επιστροφής Χρημάτων.

Συχνές ερωτήσεις

Τι να περιμένεις μετά την υποβολή της αίτησης;

  1. Αφού εξετάσουμε το αίτημά σου θα σε φέρουμε σε επαφή με τον επαγγελματία, ώστε να γίνει μια αρχική προσπάθεια να επιλυθεί το πρόβλημα προτού προχωρήσουμε σε επόμενο βήμα. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό ειδικά σε περιπτώσεις, όπου η αρχική διαφορά οφείλεται σε παρεξήγηση.
  2. Σε περίπτωση που ο επαγγελματίας είναι συνεργάσιμος και είναι σε θέση να επιλύσει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων δεν θα είναι διαθέσιμη μέχρις ότου η εργασία αποπερατωθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του έργου. 
  3. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί κάποια λύση από την επικοινωνία σου με τον επαγγελματία, με υπαιτιότητα του επαγγελματία (ο επαγγελματίας δεν είναι συνεργάσιμος), σου δίνεται η δυνατότητα να εξυπηρετηθείς από διαφορετικό επαγγελματία της υπηρεσίας. 
  4. Σε περίπτωση που πληρούνται όλα τα κριτήρια με βάση τους Όρους και Προϋποθέσεις, θα κληθείς να υποβάλεις (σε περίπτωση που δεν το έχεις ήδη κάνει) επιπλέον τεκμηρίωση σχετικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει (ιδιωτικό συμφωνητικό, αποδείξεις ή τιμολόγια πληρωμών κλπ). Ανάλογα με τη φύση των αιτημάτων που αφορούν σε υλικές ζημιές, το Douleutaras μπορεί να ζητήσει και από έναν τρίτο εταίρο να διενεργήσει επιτόπου αξιολόγηση των ζημιών/παραλείψεων.
  5. Το ποσό επιστροφής που δικαιούσαι από την “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras”, θα πληρωθεί απευθείας στον επαγγελματία που θα αναλάβει την ολοκλήρωση της εργασίας και εσύ θα κληθείς να πληρώσεις την διαφορά που θα προκύψει στο τελικό κόστος της ολοκληρωμένης εργασίας.
  6. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί κάποια λύση από την επικοινωνία σου με τον επαγγελματία και δεν υπάρχει διαθέσιμος άλλος επαγγελματίας της υπηρεσίας για να σε εξυπηρετήσει και εφόσον πιστοποιήσουμε πως πληρούνται οι προϋποθέσεις για την “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras” θα σε ειδοποιήσουμε μόλις εγκριθεί το αίτημα επιστροφής χρημάτων και θα σου ζητήσουμε τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού, ώστε να μπορέσουμε να σου μεταφέρουμε το αντίστοιχο ποσό. Θα πρέπει να λάβεις την πληρωμή εντός 30 ημερών από την έγκριση του αιτήματός σου.
Μάθε περισσότερα

Πόσο διαρκεί η διαδικασία;

Η διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως: 

  1. Την πολυπλοκότητα της ζημιάς ή του ζητήματος.
  2. Την άμεση ανταπόκριση του επαγγελματία στο Τμήμα Υποστήριξης του Douleutaras.
  3. Την τεκμηρίωση που παρέχεις (π.χ συμφωνητικά, αποδείξεις, φωτογραφίες).

Γενικά, στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε ακόμη και τα πιο σύνθετα ζητήματα εντός 30 ημερών, αλλά αυτό μπορεί να μην είναι πάντα εφικτό.

Μάθε περισσότερα

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών του Douleutaras;

Για ερωτήσεις σχετικά με τους Όρους και Προϋποθέσεις της “Πολιτικής Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras”, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών του Douleutaras στη διεύθυνση customer@douleutaras.com. Εάν είσαι εγγεγραμμένος πελάτης και έχεις πρόβλημα με επαγγελματία του Douleutaras συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.

Μάθε περισσότερα

Ποια δικαιολογητικά χρειάζεται να καταθέσεις για την Επιστροφή Χρημάτων;

Στη σπάνια, ατυχή περίπτωση που εμφανιστεί ένα ζήτημα και θέλεις να υποβάλεις αίτημα για επιστροφή χρημάτων στο πλαίσιο της "Εγγύησης Εξυπηρέτησης Douleutaras", απαιτούνται κάποιες απαραίτητες πληροφορίες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται:

  • Ιδιωτικά συμφωνητικά, έγγραφα ή οποιαδήποτε άλλη απόδειξη που αφορά στην εφαρμογή της σύμβασης εργασίας.
  • Τιμολόγια, αποδείξεις πληρωμών/καταθέσεων.
  • Φωτογραφίες της ζημιάς.
  • Αποδεικτικά επικοινωνίας με επαγγελματία.
  • Εκτιμήσεις ή πληροφορίες αξιολόγησης της ζημιάς.
  • Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης του προβλήματος.
Μάθε περισσότερα

Τι δεν καλύπτει η Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων στο πλαίσιο της "Εγγύησης Εξυπηρέτησης Douleutaras" έχει περιορισμούς και θα πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά τους Όρους και Προϋποθέσεις. Η πολιτική επιστροφής χρημάτων έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στις περιπτώσεις, όπου ένας επαγγελματίας που προσλαμβάνεται μέσω του Douleutaras αποκλίνει ουσιαστικά από το συμφωνημένο πεδίο εργασίας.
Από την “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras”, αποκλείονται οι υλικές ζημιές στην ιδιοκτησία σου που δεν είναι μέρος του συμφωνημένου και δηλωμένου έργου στο Douleutaras και μπορεί να προκληθούν από τον επαγγελματία κατά τη διάρκεια ενός έργου.

Μάθε περισσότερα

Ποιοι είναι οι βασικοί όροι και προϋποθέσεις για την επιστροφή χρημάτων;

Για να δικαιούσαι την επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες βασικές προϋποθέσεις:
  • Είσαι άνω των 18 ετών.
  • Είσαι εγγεγραμμένος χρήστης του Douleutaras.gr.
  • Το αίτημα για τη συγκεκριμένη εργασία έγινε μέσω του Douleutaras.gr.
  • Το αίτημά σου δεν αφορά σε συγκεκριμένες εργασίες που μπορείς να δεις αναλυτικά στους  Όρους και Προϋποθέσεις
  • Ο επαγγελματίας που προσέλαβες για το συγκεκριμένο αίτημα ήταν μέσα από τους επαγγελματίες που σου πρότεινε το Douleutaras.gr
  • Ο επαγγελματίας που προσέλαβες για το συγκεκριμένο αίτημα ήταν ενεργός στο Douleutaras.gr όταν έγινε η έναρξη των εργασιών.
  • Έχεις μισθώσει τον επαγγελματία και έχεις συμπληρώσει στον πίνακα ελέγχου της πλατφόρμας, τουλάχιστον τα παρακάτω:
    • “Η εργασία ξεκίνησε” μέσω του πίνακα ελέγχου σου στο Douleutaras.gr το αργότερο εντός 48 ωρών από την έναρξη των εργασιών.
    • Την ίδια στιγμή, το τελικό χρηματικό κόστος της εργασίας, καθώς και τη βοηθητική ερώτηση της πλατφόρμας για το κόστος (π.χ. Αν περιλαμβάνει υλικά).
  • Έχεις μισθώσει τον επαγγελματία και έχεις συμπληρώσει όλα τα παραπάνω μέσω του πίνακα ελέγχου σου στο Douleutaras.gr πριν από την υποβολή του αιτήματός σου για επιστροφή χρημάτων.
  • Έχεις στην κατοχή σου κάποια σύμβαση έργου, ιδιωτικό συμφωνητικό ή ένα έγγραφο που δείχνει τους όρους της συμφωνίας σου με τον επαγγελματία. 
  • Έχεις στην κατοχή σου επίσημες αποδείξεις πληρωμών, πληρωμή εργόσημου, τιμολόγια ή επίσημα αποδεικτικά συναλλαγών με τον επαγγελματία για τη συγκεκριμένη εργασία.
  • Προσέλαβες τον επαγγελματία εντός 90 ημερών από την υποβολή του αιτήματός σου.
  • Ανακάλυψες το πρόβλημα και μας ειδοποίησες εντός 30 ημερών από την ολοκλήρωση των εργασιών.
  • Το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι άμεσο αποτέλεσμα των εργασιών που ζητήθηκαν στο Douleutaras.gr. Αυτό σημαίνει ότι η “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras” καλύπτει τις ζημίες ή τις παραλείψεις που προκαλούνται άμεσα από τον επαγγελματία κατά την εκτέλεση των εργασιών, όπως έχουν δηλωθεί στην πλατφόρμα από τον πελάτη μέσω του Douleutaras.gr.  
  • Η ζημία για την οποία θα ζητήσεις επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που τιμολογήθηκε.
  • Πριν εφαρμοστεί  η “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras”, το Douleutaras.gr θα προσπαθήσει καταρχάς να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα απευθείας με τον επαγγελματία. Τα περισσότερα θέματα μπορούν να επιλυθούν φιλικά και είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Στην περίπτωση ζημιών ιδιοκτησίας, αποκλείονται ορισμένοι τύποι υλικών ζημιών. Για παράδειγμα, η “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras” δεν καλύπτει έργα τέχνης ή ζημιές σε ηλεκτρονικά αρχεία. 
  • Σε περίπτωση που ένας επαγγελματίας λάβει πληρωμή και δεν εκτελέσει καθόλου τη συμφωνημένη εργασία, η “Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras” μπορεί να καλύψει έως και 10.000€.
  • Αν έχεις ήδη αποζημιωθεί από τον επαγγελματία, έστω και μερικώς για το ίδιο ζήτημα, δεν δικαιούσαι την επιστροφή χρημάτων από το Douleutaras.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στους Όρους και Προϋποθέσεις της “Πολιτικής Επιστροφής Χρημάτων Douleutaras".
Μάθε περισσότερα
Εγγυόμαστε να είμαστε δίπλα σου από την αρχή έως το τέλος, μέχρι η δουλειά να γίνει σωστά

Σε περίπτωση, όμως, που κάτι πάει στραβά είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.
Αν η εργασία σου δεν ολοκληρώθηκε, ή δεν έγινε όπως συμφωνήθηκε μπορείς να υποβάλλεις αίτημα επιστροφής χρημάτων και θα σε ενημερώσουμε εντός 3 εργάσιμων ημερών για την εξέλιξή του.