Σύμφωνα με τις τάσεις που καταγράφονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων, αναμένεται μέχρι το 2017, η Κίνα να κατέχει τη μεγαλύτερη θέση διακίνησης ταξιδιωτών στον κόσμο.
Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην προσέλκυση Κινέζων τουριστών όχι μόνο για το μεγάλο αριθμό τους αλλά και γιατί ως τουρίστες, δαπανούν αρκετά μεγάλα ποσά στα μέρη που επισκέπτονται.
Η προσέλκυσή τους όμως δεν είναι απλή υπόθεση, απαιτεί κατανόηση και προσαρμογή στις ιδιαιτερότητες και στην ιδιοσυγκρασία των τουριστών που προέρχονται από τη μακρινή Κίνα. Για παράδειγμα, είναι καλό να γνωρίζεις ότι αποφεύγουν τον αριθμό 4 γιατί στη γλώσσα τους συμβολίζει το θάνατο.
Μάθε τους Κινέζους τουρίστες
Οι Κινέζοι τουρίστες αναζητούν για τις διακοπές τους μέρη που έχουν ενδιαφέρον και μπορούν να αποκτήσουν νέες εμπειρίες καθώς και ευκαιρίες για αγορές, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων. Η χώρα μας, προσφέρει από άκρη σε άκρη το τρίπτυχο - αρχαία, πολιτισμός, φυσική ομορφιά - καθώς και αγοραστικές ευκαιρίες.
Επιπλέον, τα μακρινά ταξίδια συμβολίζουν ένα κοινωνικό στάτους για τους Κινέζους που ουσιαστικά σημαίνει ότι ο τουρισμός δεν αποτελεί απλά μέθοδο αναψυχής αλλά μια επένδυση στον εαυτό τους.
Διακρίνονται δε, σε δύο κατηγορίες:- Στη μεσαίας τάξης κατηγορία που προτιμά τα οργανωμένα ταξίδια και,
- Στην ανώτερης αγοραστικής δύναμης κατηγορία. Προτιμούν τις εξατομικευμένες υπηρεσίες και ταξίδια.
Πώς να τους προσεγγίσεις
Το κυριότερο μέλημα της επιχείρησής σου είναι να κάνεις τους Κινέζους ταξιδιώτες να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους τόσο κατά την αναζήτηση τουριστικών προσφορών όσο και κατά την παραμονή τους.
- Μίλα τη γλώσσα τους - αν έχεις website, είναι προτιμότερο να ενσωματώσεις και την κινέζικη γλώσσα στην περιήγηση ειδάλλως, η αγγλική είναι απαραίτητη.
- Προώθηση της επιχείρησής σου στο Ίντερνετ - χρειάζεσαι στρατηγική παρουσία στο ίντερνετ προκειμένου να προσεγγίσεις ένα τόσο μακρινό κοινό. Θα χρειαστούν οργανωμένες ενέργειες SEO και SEM (ιδανικά στη γλώσσα του κοινού σου) που θα φτάσουν σε ιστοσελίδες και φόρουμ της μακρινής Κίνας.
- Κάνε χρήση ποιοτικών φωτογραφιών και βίντεο. Για κάποιον που βρίσκεται τόσο μακριά, το να βιώσει όσο μπορεί πιο “ζωντανά” το μέρος που θα επισκεφτεί, παίζει σημαντικό ρόλο στην απόφασή του. Φέρτους κοντά σε μαγευτικά τοπία, ονειρικά ηλιοβασιλέματα, πολιτισμό, εξαίρετες υπηρεσίες.
- Πρόσφερε ποιοτικές υπηρεσίες. Δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια και αναζητούν τις καλύτερες υπηρεσίες - ειδικότερα, η κατηγορία μεγάλης αγοραστικής δύναμης. Θα εκτιμήσουν την καθαριότητα και μικρές λεπτομέρειες όπως παντόφλες μιας χρήσης και βραστήρα νερού και φακελλάκια τσάι, καθότι η πόση ζεστού νερού ή τσαγιού αποτελεί βασικό μέρος της κουλτούρας τους.
Σου φαίνονται κινέζικα; Σίγουρα ένας Digital Marketing Expert θα μπορεί να σου λύσει απορίες, να κάνει την έρευνα που χρειάζεται και να αποδώσει το μέγιστο δυνατό για την επιχείρησή σου.