Σταύρος Π.
Επισκευή
Τις προσεχείς ημέρες
Όχι
Ειχα ενα πρόβλημα με την κουζίνα λογω πτώσης του ρεύματος. Ήρθε ο ηλεκτρολόγος , πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός. Εν τέλει δεν χρειάστηκε κάποια επιδιόρθωση καθώς ήθελε απλά μια ρύθμιση στο ρολόι τού φούρνου. Ο υπάλληλος έκανε και έναν έλεγχο στον φούρνο χωρίς να εντοπίσει κάποιο πρόβλημα. Το κόστος επίσκεψης σύμφωνα με την σελίδα είναι 20€. Ο υπάλληλος επικοινωνήσε με το αφεντικό του και αφού του είπε ότι απλά το ρολόι ήθελε ρύθμιση και δεν έκανε κάποια άλλη εργασία,το αφεντικό του είπε να χρεώσει 40€. Τότε εγώ επικοινωνήσα με το αφεντικό και αφού του είπα ότι δεν έγινε καμία εργασία θα έπρεπε να χρεωθώ με το κόστος επίσκεψης 20€ και όχι με κάτι παραπάνω. Τότε εκείνος μίλησε με τον υπάλληλο και του είπε να με χρεώσει 20. Η λογική του να "δαγκώσω" τον πελάτη και αν εκείνος αντίδραση τότε να κανω πίσω με θλίβει,ειδικα τέτοιες εποχές. Διάβασα και άλλες κριτικές και είδα παρόμοια περιστατικά όπου αλλα είχαν συμφωνηθεί και στο τέλος πλήρωσαν παραπάνω. Προσωπικά δεν θα τον ξαναεπιλεξω καθώς δεν έχω καμία εμπιστοσύνη μετά απο αυτό. Ο υπάλληλος,ο οποίος ήταν ευγενεστατος, οταν μιλησε με το αφεντικό του είπε ότι απλα ρύθμισε το ρολόι και δεν έκανε κάτι άλλο και εκείνος είπε 40€ ενώ το κόστος επίσκεψης είναι 20.
Για: Σ. ΠΟΥΛΙΚΑΡΆΚΟΣ - ΠΟΥΛΙΚΑΡΑΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣΑγαπητέ πελάτη,
Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορονοϊό μπορεί να έχει επηρεάσει τον προγραμματισμό εργασιών που αφορούν στο σπίτι σου. Θέλουμε να ξέρεις, όμως, ότι εμείς παραμένουμε δίπλα σου για ό,τι θελήσεις να φτιάξεις, αλλάξεις, απολυμάνεις ή καθαρίσεις στον χώρο σου.
Οι επαγγελματίες μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτησή σου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν ειδικό πρωτόκολλο επίσκεψης, τηρώντας τα παρακάτω μέτρα σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δημοσιευθεί από το Υπουργείο Υγείας και τους αρμόδιους κρατικούς φορείς:
Φορούν γάντια & μάσκες μίας χρήσης.
Τηρούν τους κανόνες ατομικής υγιεινής (προσεκτικό πλύσιμο χεριών, κάλυψη στόματος και μύτης με χαρτομάντιλο σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος)
Χρησιμοποιούν αντισηπτικό, είτε σε υγρή μορφή είτε σε μαντηλάκι πριν εισέλθουν ή κατά την είσοδό τους στον χώρο του πελάτη
Διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη.
Δεν προσέρχονται στην εργασία εάν αισθάνονται οποιοδήποτε σύμπτωμα αδιαθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο επαγγελματίας καλείται να ενημερώσει τον πελάτη και εμάς αντίστοιχα, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάστασή του.
Είμαστε δίπλα σου για σένα & το σπίτι σου!