Υπηρεσίες Marketing

Βρες τους Καλύτερους Επαγγελματίες στην κατηγορία Υπηρεσίες Marketing

Απάντησε σε μερικές ερωτήσεις
Πες μας ΔΩΡΕΑΝ τι εργασία χρειάζεσαι.
Πάρε προσφορές
Λάβε έως 5 προσαρμοσμένες στις ανάγκες σου προσφορές από επαγγελματίες.
Επίλεξε τον κατάλληλο επαγγελματία
Σύγκρινε προσφορές, επικοινώνησε με τους επαγγελματίες και επίλεξε όταν είσαι έτοιμος.

8 βήματα να ακολουθήσεις για την ανάπτυξη ενός επιτυχημένου πλάνου marketing

Η στρατηγική μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επιτυχημένη πορεία μίας μεγάλης ή μικρής επιχείρησης στον κλάδο της.

Υπάρχουν αμέτρητες υπηρεσίες μάρκετινγκ που μπορεί να ακολουθήσει μία εταιρεία για να επιτύχει την αύξηση των εσόδων της, όπως διαφήμιση, ενέργειες προώθησης, δημόσιες σχέσεις και ενέργειες digital marketing όπως social media marketing, email marketing κ.α.

Εάν η εταιρεία σου δεν έχει τμήμα μάρκετινγκ μπορείς πάντα να αναθέσεις σε εξειδικευμένους συμβούλους μάρκετινγκ την ανάπτυξη του σχεδίου και την επιλογή των κατάλληλων υπηρεσιών marketing που θα συντελέσουν στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

Ποια είναι όμως τα 8 βήματα που που ακολουθεί ένας σύμβουλος μάρκετινγκ για την ανάπτυξη ενός πλάνου μάρκετινγκ;

  • Σύνοψη αγοράς
  • Ανταγωνιστικό περιβάλλον
  • Σύγκριση και τοποθέτηση προϊόντων
  • Στρατηγικές επικοινωνίας
  • Στρατηγικές προώθησης
  • Συσκευασία και εκπλήρωση
  • Στοιχεία μέτρησης επιτυχίας
  • Χρονοδιάγραμμα μάρκετινγκ

Τί είναι το Search Engine Marketing ή αλλιώς SEM;

Το SEM είναι ένα είδος διαδικτυακού μάρκετινγκ που έχει ως στόχο την προώθηση ιστοσελίδων στο internet με την αύξηση της επισκεψιμότητάς τους μέσω των μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google).

Το Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης μπορεί να διαχωριστεί σε δύο μεθόδους: Η πρώτη μέθοδος αναφέρεται στο SEO ή αλλιώς Βελτιστοποίηση των Μηχανών Αναζήτησης και η δεύτερη μέθοδος περιλαμβάνει μία διαφημιστική καμπάνια που εκτυλίσσεται μέσω των μηχανών αναζήτησης με την χρήση εργαλείων όπως Google Adwords.

3 χαρακτηριστικά του SEM:

Μη παρεμβατική διαδικασία internet marketing: η διαφήμιση που γίνεται μέσω μηχανών αναζήτησής έχει ως σκοπό να παρέχει την υπηρεσία - πληροφορία που αναζητά ο χρήστης με δική του βούληση την στιγμή που το επιθυμεί.
Οικειοθελής αναζήτηση πληροφοριών από τον χρήστη: οδηγεί σε αποτελέσματα που ψάχνει ο ίδιος, άρα υπάρχουν πολλές πιθανότητες αυτός ο χρήστης να γίνει πελάτης της εταιρείας.
Η ύπαρξη της αναζήτησης της πληροφορίας στον διαδίκτυο αποκαλύπτει τις τάσεις της αγοράς: Μεγάλος όγκος πληροφοριών που αναζητούνται καθημερινά στο διαδίκτυο αποκαλύπτει το τι αναζητούν οι δυνητική πελάτες. Μια εταιρεία επομένως, με βάση τις λέξεις - κλειδιά που αναζητούν μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες τους.

4,75 Συνολική Βαθμολογία των επαγγελματιών μας
Σχετικά άρθρα
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθήσεις την επιχείρησή σου τη σημερινή εποχή. Αυτός που ακούγεται ολοένα και πιο συχνά
Η γνώση είναι δύναμη… Πόσο μάλλον όταν ζούμε στην «εποχή της πληροφορίας».
Σχετικές υπηρεσίες